Тепер завітати до сервісного центру ПФУ можна без фізичного паспорта. Замість нього покажіть працівникам ID-картку в застосунку «Дія» та поділіться з ними цифровою копією.

Оплата праці в умовах повітряних тривог і відключення світла Для цього покажіть працівникам ПФУ штрих-код цифрового паспорта у застосунку «Дія». Співробітник сервісного центру відсканує його або введе до системи 13-значний код, що міститься під штрих-кодом. Ваша цифрова копія документа в системі сервісного центру готова!
Це заощадить час і допоможе уникнути помилок під час заповнення документів вручну.
Шеринг документів у сервісних центрах ПФУ допоможе:
- отримати довідку з реєстру застрахованих осіб з живим підписом і печаткою (ОК-5, ОК-7, про доходи, витяг з реєстру);
- подати звернення про призначення пенсії;
- подати звернення про перерахунок пенсії;
- подати звернення про оформлення пенсійного посвідчення;
- заповнити анкети застрахованої особи у разі внесення змін до реєстру застрахованих осіб.
За інформацією Мінцифри
20 червня ✔️ Київ
День бухгалтера в Україні цьогоріч відзначаємо 16.07.2025, у середу. Оскільки до важливих подій варто готуватися заздалегідь, зібрали для вас шість ідей, як провести професійне свято в піднесеному настрої та з користю + подарунки бухгалтеру
Cума податків, які сплачує аграрій, не має бути меншою за мінімальне податкове зобов’язання (МПЗ). Як розрахувати МПЗ та чи зросте податкове навантаження — у консультації
На роботі є працівник, із зарплати якого слід утримувати аліменти. Для бухгалтера це додатковий клопіт і чимало запитань. Мінімальний розмір аліментів: як їх нарахувати та відобразити в обліку? Як проводять утримання аліментів? Врятуємо бухгалтера: все про аліменти із прикладом розрахунку та відображення аліментів у бухгалтерському обліку
Якщо підприємство придбало автомобіль, який є втіленням високих технологій, розкоші та комфорту, то може постати питання про сплату транспортного податку. У цьому огляді — які автомобілі підлягають оподаткуванню, а також про розмір, правила нарахування та терміни сплати транспортного податку