Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.
Відтепер:
- рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;
- з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;
- за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучують номер у черзі та приблизний час до з’єднання;
- якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;
- випадки технічної відмови системи істотно зменшились.
Підприємство реалізувало товари і показало нарахування ПДВ на рахунках обліку. Проте під час реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) оформлену податкову накладну заблокувала система. Якими записами в обліку продавця і покупця показати заблоковані податкові накладні?