Нові можливості Контакт-центру ДПС

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Перегляньте відео податківців та дізнайтесь про нові можливості модернізованого Контакт-центру

Технічне оснащення та покращення функціональних можливостей роботи Контакт-центру відбулося за підтримки проєкту EU4PFM та Європейського Союзу.

Відтепер:

  • рівень доступу до послуги з першого звернення збільшився і постійно зростає;
  • з’явилася можливість дізнатися про свою заборгованість;
  • за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR) озвучують номер у черзі та приблизний час до з’єднання;
  • якщо очікування тривале, через IVR можна замовити зворотний дзвінок;
  • випадки технічної відмови системи істотно зменшились.

За інформацією ДПС

 


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Індивідуальна податкова консультація: навіщо потрібна, як отримати

Індивідуальна податкова консультація — це ваш порятунок чи проблема? У кожній ситуації своя відповідь на це запитання. Та перш ніж ухвалити рішення подати запит про ІПК, зважте всі «за» і «проти». А ми вам у цьому допоможемо
10784

Клуб білого бізнесу: які переваги статусу учасника

Розглянемо, як функціонує Клуб білого бізнесу. Особливу увагу приділимо перевагам, ризикам та зобов’язанням учасників. Проаналізуємо причини, через які частину підприємств у переліку приховують
2510

Форма 20-ОПП: актуальний зразок і порядок заповнення

Існує спеціальна обов’язкова заява про об’єкти, які є джерелом доходу платника податку, або такі, що пов’язані з оподаткуванням, наприклад легкові автомобілі, земельні ділянки, а також кіоски, магазини та інші торговельні точки тощо. Це так звана форма 20-ОПП. Коли її подавати, які наслідки за неподання, невірну чи помилкову інформацію в ній, як її слід заповнювати та коли оновлювати, – у консультації експерта на конкретних зразках для різних ситуацій
377501

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді