До 01.08.2024 продовжили строк апробації запровадженого на вебпорталі е-послуг ПФУ в кабінеті страхувальника нового сервісу. Раніше ПФУ визначав кінцевий строк подання даних про зміни у трудових відносинах до 15.07.2024

Нагадуємо, ПФУ реалізував можливість подання роботодавцями в режимі реального часу через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі е-послуг ПФУ відомостей про:
- прийняття працівника на роботу;
- його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого;
- переведення на іншу постійну посаду;
- звільнення;
- поновлення на роботі;
- тимчасове припинення, або відновлення дії трудового договору.
Дана норма визначена постановою КМУ «Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану» від 05.06.2024 № 650, яка набрала чинності 08.06.2024.
Відомості про трудові відносини з працівниками, що мали місце в період з 08.06.2024 по теперішній час, роботодавці можуть подати до завершення апробації запровадженого на вебпорталі електронних послуг ПФУ в кабінеті страхувальника нового сервісу, а саме до 01.08.2024.
Важливо, що після 1 серпня зможете подати лише відомості про рух кадрів, які відбулись не пізніше, ніж упродовж наступного дня після настання відповідної події.
За інформацією ПФУ Вінниччини
Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних