На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України працює сервіс «Запис на прийом»
Ви можете скористатись сервісом «Запис на прийом» та обрати зручний для себе день і час для відвідування сервісного центру головного управління Фонду.
Онлайн-запис можна зробити в будь-якому місці, де є доступ до інтернету.
Для запису на прийом:
1. Авторизуйтеся на вебпорталі ПФУ будь-яким зручним способом (КЕП, Дія.Підпис чи ID.GOV.UA).
2. Оберіть в розділі «Комунікації з ПФУ» вкладку «Запис на прийом».
3. Натисніть кнопку «Записатися на прийом».
4. Оберіть параметри запису на прийом, а саме: територіальний орган ПФУ, обраний сервісний центр Фонду, тему прийому – з випадного меню. Рік та місяць звернення заповнюється автоматично.
5. Після заповнення форми натисніть кнопку «Завантажити розклад».
6. Із запропонованих варіантів оберіть бажаний день та час відвідування сервісного центру Фонду.
7. Перевірте сформований запис і натисніть «Записатися на прийом».
8. Дані про ваш запис на прийом фіксуються в електронній базі сервісного центру та автоматично з’являються на екрані керування електронною чергою в залі очікування обраного сервісного центру в день відвідування.
Інформацію про ваші записи можна переглянути у вікні «Мої записи на прийом».
9. За бажанням, натиснувши на запис та обравши опцію «Друк талона на прийом», ви можете роздрукувати талон, щоб не забути дату та час вашого візиту. Відсутність роздрукованого талона не є перешкодою для прийому в обраний день та час!
За потреби ви можете заздалегідь скасувати запис на прийом.
За інформацією ПФУ
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів