4 березня Уряд ухвалив зміни до порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану автомобілів та інших транспортних засобів

Зміни вносять до постанов КМУ:
- «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» від 30.01.2012 № 137;
- «Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг» від 31.05.2012 № 512.

Змінами:
- перетворюють реєстр результатів обов'язкового технічного контролю транспортних засобів на загальнодержавну базу даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів;
- припиняють реєстр договорів страхування, об’єктами якого є інформація про укладені страховиками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обовʼязковому технічному контролю;
- виключають положення про те, що проведення відеофіксації процесу перевірки конструкції та технічного стану транспортного засобу не застосовують під час воєнного стану i протягом шести місяців після його припинення або скасування;
- конкретизують обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів з урахуванням пропозицій міжнародних партнерів та Мінрозвитку;
- зменшують кількість фотографій, що передають суб'єктами проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів до загальнодержавної бази даних про результати обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- встановлюють процедуру анулювання протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу суб'єктом проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- спрощують процедуру отримання суб'єктами проведення обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів доступу до загальнодержавної бази даних про результати обовʼязкового технічного контролю транспортних засобів;
- оптимізують процедуру формування загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.
Таким чином національне законодавство наближують до норм, які визначені Директивою 2014/45/ЄС Європейського Парламенту i Ради від 03.04.2014 про періодичні тестування на придатність до експлуатації для моторних транспортних засобів та їх причепів i припиняє дію Директиви 2009/40/ЄС.
За інформацією Тараса Мельничука
У статті знайдете календар робочого часу 2025 для 5-денки та 6-денки, що допоможе спланувати робочий час в реаліях воєнного стану
Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
Торгівля через інтернет економить витрати продавців на збут товарів та час покупців на шопінг. Тож не дивина, що все більше суб’єктів господарювання відкриває інтернет-магазини
В огляді експерт коментує заборони, обмеження, ризики господарської діяльності та відповідальність за співпрацю з нинішніми, колишніми чи потенційними партнерами, які мають коріння в рф чи рб. Як визначити пов’язаність особи з державою-агресором та як уберегти себе від можливих ризиків незнання такого звʼязку?
У статті знайдете бланки первинних документів в сільському господарстві. Оберіть потрібний!