Подання ліквідаційного Звіту неприбуткової організації
Переглядів: 577
Поділитися у
Запитання
У який спосіб подається ліквідаційний Звіт про використання доходів (прибутків) неприбутковою організацією, якщо формою не передбачили відмітки про подання його за останній податковий (звітний) період, на який припадає дата ліквідації та протягом якого строку подається такий Звіт після прийняття рішення про ліквідацію?
Ліквідаційний Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі — Звіт) за останній податковий (звітний) період (рік) подавайте до податкового органу за місцем реєстрації у паперовому вигляді із самостійно проставленою відміткою «Ліквідаційний» (у верхній правій частині першого аркуша).
Можливість подання Звіту за останній податковий (звітний) період (рік) з проставленням відмітки «Ліквідаційний» засобами електронного зв’язку в електронній формі на даний час не реалізували.
Оскільки дата ліквідації може припадати на початок або середину податкового (звітного) періоду (року), то неприбуткові організації можуть подати останній (ліквідаційний) Звіт до закінчення податкового (звітного) періоду (року), але не пізніше 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП