Об’єкт будівлі знищено: як уточнити звітність
Запитання
Яким чином уточнити показники в декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у разі коли протягом року об’єкт будівлі було зруйновано (знищено)?
Відповідь
Платник податку — юридична особа самостійно:
- обчислює суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за об’єкт нерухомого майна, який зруйнований / знищений, та відповідні відомості щодо припинення права власності на такий об’єкт нерухомого майна внесли до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за період з 01 січня звітного року до початку того місяця, в якому провели таку державну реєстрацію
та
- подає контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування Декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі — Декларація) із зазначенням відповідного типу.
Якщо державна реєстрація припинення права власності на об’єкт нерухомого майна відбулась не пізніше 20 лютого звітного року, а «Звітну» Декларацію вже подали, то до закінчення граничного терміну її подання платник податків-юрособа Декларацію подає за типом «Звітна нова», а після його закінчення — «Уточнююча».
Обов’язковим до заповнення є рядок 8 Декларації, в якому зазначають підставу для зменшення податкових зобов’язань.