Подарунковий набір алкоголю: як правильно оформити чек РРО/ПРРО

14
Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ

Запитання

Чи потрібно зазначати у фіскальному чеку реквізити акцизної марки кожної пляшки, що входить до набору?

Відповідь

При продажу таких наборів у розрахунковому документі необхідно відображати реквізити марки акцизного податку кожної пляшки алкогольного напою, що входить до набору.

Зокрема, у фіскальному чеку зазначають:

  • цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку (серію та номер)

або

  • унікальний ідентифікатор електронної марки акцизного податку,

або

  • серійний номер електронної марки акцизного податку.

Тести з РРО: перевір свої знання

Для підакцизних товарів передбачили особливий режим програмування. У чеку РРО/ПРРО необхідно зазначати конкретне найменування підакцизного товару, код УКТ ЗЕД, ціну, кількість та відповідні реквізити марки акцизного податку. Використовувати лише загальну назву групи товарів, наприклад «вино» чи «горілка», недостатньо.

Отже, якщо подарунковий набір містить декілька пляшок алкогольних напоїв, у фіскальному чеку слід відобразити дані марки акцизного податку кожної з них.

Джерело: ДПС у Хмельницькій області

додаток

👇 Жовтнева пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як працювати з РРО та ПРРО під час воєнного стану у 2026 році

Воєнний стан не скасовує обов’язку застосовувати РРО та ПРРО, але передбачає окремі правила роботи. Пояснимо, як працювати з ПРРО без інтернету у 2026 році, коли можна застосовувати офлайн-режим, як діяти в разі збою та які штрафи загрожують за РРО-порушення
44563

Реєстрація РРО: алгоритм, необхідні документи

Розрахунки за продані товари/послуги готівкою та з використанням платіжних карток суб’єкти господарювання мусять проводити, використовуючи зареєстровані РРО. Розберемо правила реєстрації РРО
43527

РРО для ФОП у 2026 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2026 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
142522

Програмний РРО (ПРРО): як працювати у 2026 році

Програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) — альтернатива старому доброму касовому апарату. Адже за допомогою програмних РРО розраховуватися з покупцями і зручніше, і дешевше. Все про ПРРО: кому і коли застосовувати, як зареєструвати та працювати
28955