Як роботодавцю подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу
Запитання
Яким чином страхувальник (роботодавець) зобов’язаний подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно з нормами постанови КМУ від 17 червня 2015 року № 413?
Відповідь
Повідомлення ДПС про прийняття працівника на роботу
Страхувальник (роботодавець) зобов’язаний подавати повідомлення про прийняття працівника на роботу (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) до територіальних органів Державної податкової служби (далі – ДПС) за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами ДПС з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.