Відповідь
☀️ ВІДПУСТКА 2022: як відпочивати довше та отримати більше відпускних
Новоприйняті працівники можуть працювати дистанційно після того як з ними укладуть трудовий договір про дистанційну роботу в письмовій формі.
Якщо ви запроваджуєте тимчасовий дистанційний режим роботи для працівників, що вже працюють, наприклад на час епідемії/пандемії, закон дозволяє зробити це на підставі наказу (розпорядження).
Також цей виняток поширюється на час:
- самоізоляції працівника у випадках, які встановлює законодавство;
- загрози збройної агресії;
- надзвичайної ситуації техногенного, природного чи іншого характеру.
Роботодавець має ознайомити працівника з наказом упродовж двох днів із дня коли він ухвалив рішення, але до того як буде запроваджена дистанційна робота.
Перевести працівника на дистанційну роботу можна лише за його згодою. Переведення з ініціативи роботодавця вважають зміною істотних умов роботи, про що працівників необхідно попереджати за два місяці.
За інформацією Держпраці
За настановами експерта можете:
- прийняти на дистанційну роботу;
- запровадити дистанційну роботу;
- налагодити обмін документами та контроль за працівником;
- покласти матеріальну відповідальність;
- оформити табель, відрядження, звільнення.
На допомогу — зразки усіх заяв та наказів, що треба скласти. Бонус — дві корисні таблиці.
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів