Відповідь
☀️ ВІДПУСТКА 2022: як відпочивати довше та отримати більше відпускних
Новоприйняті працівники можуть працювати дистанційно після того як з ними укладуть трудовий договір про дистанційну роботу в письмовій формі.
Якщо ви запроваджуєте тимчасовий дистанційний режим роботи для працівників, що вже працюють, наприклад на час епідемії/пандемії, закон дозволяє зробити це на підставі наказу (розпорядження).
Також цей виняток поширюється на час:
- самоізоляції працівника у випадках, які встановлює законодавство;
- загрози збройної агресії;
- надзвичайної ситуації техногенного, природного чи іншого характеру.
Роботодавець має ознайомити працівника з наказом упродовж двох днів із дня коли він ухвалив рішення, але до того як буде запроваджена дистанційна робота.
Перевести працівника на дистанційну роботу можна лише за його згодою. Переведення з ініціативи роботодавця вважають зміною істотних умов роботи, про що працівників необхідно попереджати за два місяці.
За інформацією Держпраці
За настановами експерта можете:
- прийняти на дистанційну роботу;
- запровадити дистанційну роботу;
- налагодити обмін документами та контроль за працівником;
- покласти матеріальну відповідальність;
- оформити табель, відрядження, звільнення.
На допомогу — зразки усіх заяв та наказів, що треба скласти. Бонус — дві корисні таблиці.
Без бухгалтера у разі звільнення працівника не обійтись. Він має знати і причину звільнення і дату припинення трудових відносин. А все тому, щоб правильно і вчасно розрахуватись із працівником. Розглянемо, як вплинув воєнний стан на порядок звільнення працівників
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП