Відповідь
| Юрій Сирота, юрист Експертус Головбух |
Дійте за порадами юриста, тоді зможете претендувати на відшкодування збитків, яких зазнали внаслідок військової агресії рф.
Унаслідок бойових дій рф наші громадяни та підприємства мають справу з фактами знищення та пошкодження нерухомого майна, залишків товару, автомобільного транспорту, інших матеріальних активів. У таких випадках насамперед необхідно правильно зафіксувати обставини знищення та обсяги пошкодженого майна і повідомити про це уповноважені органи.
Для правового регулювання таких ситуацій уряд ухвалив низку нормативно-правових актів. Однак власне процесу документування збитків чи порядку оцінки пошкодженого майна підприємств унаслідок військової агресії рф законодавство наразі не деталізує. Тож як бізнесу зафіксувати пошкодження майна, аби претендувати на відшкодування збитків? Розглянемо детальніше.
РОЗ'ЯСНЕННЯ ЮРИСТА ⏩
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів