Сплата податків при рекламуванні та організації платних семінарів

Зміст статті:

ПРОБЛЕМА

Підприємство на загальній системі оподаткування (неплатник ПДВ) займається рекламою і організацією платних семінарів для медичних працівників за участю зарубіжних фахівців. Слухачам продають квитки. Які податки сплачуватиме підприємство?

РІШЕННЯ

Підприємство є платником податку на прибуток та буде платником ПДВ за умов, передбачених пунктом 181.1 Податкового кодексу України(ПК).

Датою визнання доходу буде дата складання акта або іншого документа, що підтверджує виконання робіт (надання послуг) (п. 137.1 ПК). У пункті 181.1 ПК зазначено, що реєстрація платником ПДВ є обов’язковою, коли загальна сума операцій з постачання товарів (послуг) впродовж останніх 12 календарних місяців перевищує 1 млн. грн. (без урахування ПДВ).

Окрім того, підприємство буде виступати податковим агентом та має утримати ПДФО із виплачених гонорарів зарубіжним фахівцям за ставкою 15% та (або) 17% (ст. 167 ПК).

Податок з реклами скасували 1 січня 2011 року з набранням чинності ПК.

Підготовлено членами Експертної ради системи «Експертус Податки»


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"
Теми:


Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді