Чи відшкодовувати понесені витрати працівнику, якщо відрядження скасовано

Стаття-подарунок від журналу «Головбух» 
Як правильно скасувати відрядження? Чи можна у такому випадку компенсувати працівнику понесені ним витрати?

Рішення про скасування відрядження має бути оформлено документально.

Підприємство повинно видати наказ про скасування відрядження, який має містити:

  • причину скасування відрядження;
  • розпорядження відрядженому працівникові та іншим працівникам підприємства здійснити необхідні дії у зв’язку зі скасуванням відрядження (повернення квитків тощо).

Стаття 121 Кодексу законів про працю України гарантує працівникам право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв’язку зі службовими відрядженнями.

Основним документом, який регулює питання щодо відшкодування витрат на відрядження працівнику та оподаткування надміру витрачених коштів, отриманих на відрядження, є Податковий кодекс України (ПК). Однак прямої норми щодо відшкодування витрат працівнику у разі скасування такого відрядження ПК не містить.

Пунктом 140.1.7 ПК передбачено включення до податкових витрат витрати на відрядження, які документально підтверджені.

Отже, якщо витрати будуть документально підтверджені, а наказ про скасування відрядження буде оформлено з дотриманням вищевказаних вимог, понесені працівником витрати можуть бути відшкодовані.


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"


Статичний блок для статей

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді