Рішення про скасування відрядження має бути оформлено документально.
Підприємство повинно видати наказ про скасування відрядження, який має містити:
- причину скасування відрядження;
- розпорядження відрядженому працівникові та іншим працівникам підприємства здійснити необхідні дії у зв’язку зі скасуванням відрядження (повернення квитків тощо).
Стаття 121 Кодексу законів про працю України гарантує працівникам право на відшкодування витрат та одержання інших компенсацій у зв’язку зі службовими відрядженнями.
Основним документом, який регулює питання щодо відшкодування витрат на відрядження працівнику та оподаткування надміру витрачених коштів, отриманих на відрядження, є Податковий кодекс України (ПК). Однак прямої норми щодо відшкодування витрат працівнику у разі скасування такого відрядження ПК не містить.
Пунктом 140.1.7 ПК передбачено включення до податкових витрат витрати на відрядження, які документально підтверджені.
Отже, якщо витрати будуть документально підтверджені, а наказ про скасування відрядження буде оформлено з дотриманням вищевказаних вимог, понесені працівником витрати можуть бути відшкодовані.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух"