Механізм проведення та фінансування навчання спеціалістів з охорони праці

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України затвердив Порядок своєї участі у проведенні і фінансуванні навчання і підвищення кваліфікації спеціалістів з питань охорони праці

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі — Фонд) затвердив Порядок своєї участі у проведенні і фінансуванні навчання і підвищення кваліфікації спеціалістів з питань охорони праці.

Зокрема, це стосується спеціалістів з питань охорони праці, які працюють на умовах трудового договору (контракту) у юросіб та фізосіб — підприємців, а також добровільно застрахованих від нещасного випадку осіб, які забезпечують себе роботою самостійно.

Фінансування навчання з питань охорони праці спеціалістів здійснюється Фондом за заявками страхувальників та уповноважених представників застрахованих осіб (профспілок).

Для цього страхувальник повинен подати до виконавчої дирекції Фонду або її робочого органу такі документи:

  • лист за підписом керівника страхувальника (профспілки) на ім’я керівника виконавчої дирекції Фонду або її робочого органу щодо необхідної кількості відповідних спеціалістів для проходження навчання з питань охорони праці у наступному році (надається до 15 вересня поточного року);
  • копію розпорядчого документа про призначення на відповідну посаду спеціаліста, який потребує проходження навчання, або іншого документа, який засвідчує виконання спеціалістом певних обов’язків з охорони праці (надається під час формування навчальних груп для проходження навчання у навчальних закладах).

У свою чергу робочі органи виконавчої дирекції Фонду на підставі поданих документів визначають потребу у навчанні спеціалістів з питань охорони праці та до 1 жовтня поточного року надають виконавчій дирекції Фонду пропозиції щодо кількості осіб, які потребують навчання у наступному році.

Постанова набере чинності з дня її офіційного опублікування.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата 2025: на які виплати впливає

Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
15237

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
8215

Підакцизні товари в Україні 2025

Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
65759

Штучний інтелект в роботі бухгалтера: так, ні чи можливо

Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
70

Компенсація комуналки від орендарів і підрядників: ПДВ наслідки для ЗОЗ

Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних
1548

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді