Імпортні товари маркуватимуть спеціальними марками

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Держмитслужба має намір ініціювати запровадження обов’язкового маркування окремих груп споживчих імпортних товарів спеціальними контрольними ідентифікаційними знаками — спеціальними марками із штрих-кодом, які міститимуть інформацію про товар, імпортера, виробника, сплачені податки

Держмитслужба має намір ініціювати запровадження обов’язкового маркування окремих груп споживчих імпортних товарів спеціальними контрольними ідентифікаційними знаками — спеціальними марками із штрих-кодом, які міститимуть інформацію про товар, імпортера, виробника, сплачені податки.

Також планується, що метод визначення митної вартості за ціною контракту буде основним лише для товарів, ввезених за прямими договорами з виробниками.

На думку Голови Держмитслужби Ігоря Калєтніка, це сприятиме виведенню імпорту з тіні, боротьбі з контрабандою та контрафактом, захисту сумлінних імпортерів від недоброчесної конкуренції, а громадян — від неякісних товарів. «Нелегальний імпорт буде ліквідовано. З ринку підуть посередники, товари стануть доступнішими та якісними», — чомусь переконаний Голова Держмитслужби

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
50

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18784

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
421

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді