Мінімальна заробітна плата зросла: який розмір у 2026 році
Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Відповідно до статті 7 Закону про Державний бюджет на 2026 рік, з 1 січня встановлений новий розмір мінімальної заробітної плати:
- у місячному розмірі — 8 647 гривень;
- у погодинному розмірі — 52 гривні.
Перехідні відпускні та середня зарплата для критичності
Відтепер прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць становить суму у 3 209 гривень, відповідно змінено виплати і для основних соціальних і демографічних груп населення, зокрема:
- для працездатних осіб — 3 328 гривень;
- для осіб, які втратили працездатність, — 2 595 гривень.
Держпраці нагадує: мінімальна заробітна плата — це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.
Із 1 січня 2027 року вчергове зростуть мінімальна зарплата і прожитковий мінімум. Тож саме час обчислити зарплатні й неоподатковувані мінімуми за показниками з проєкту Держбюджету на 2027 рік. Приділимо увагу також максимальній базі нарахування ЄСВ та «обнуленню» індексації
Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на всій території України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь якою системою оплати праці.
За інформацією Південно-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
