Фахівці ДФС дали відповідь, чи повинен орендар нарахувати ПДВ на витрати, що понесені ним у зв’язку з поліпшенням орендованого приміщення, при поверненні цього приміщення орендодавцю
Чи повинен орендар нарахувати ПДВ на витрати, що понесені ним у зв’язку з поліпшенням орендованого приміщення, при поверненні цього приміщення орендодавцю?
Якщо витрати на поліпшення об’єкта оренди проведено за згодою орендодавця та не компенсовано орендарю, то при поверненні об’єкта оренди вартість поліпшення вважається безоплатно наданою та підлягає оподаткуванню податком на додану вартість за основною ставкою, виходячи з ціни придбання товарів/послуг, використаних для такого поліпшення.
Організація бухгалтерського обліку на підприємстві передбачає не тільки вирішення питань облікової політики, але, насамперед, кадрової політики. Хто буде вести облік? Однак відібрати найманих працівників замало — необхідно ще й правильно їх документально оформити. Одним із обов’язкових документів є посадова інструкція бухгалтера, посадова інструкція головного бухгалтера. Яким має бути їхній зміст, їхня обов’язковість та відповідальність — про це в консультації
20 червня ✔️ Київ
День бухгалтера в Україні цьогоріч відзначаємо 16.07.2025, у середу. Оскільки до важливих подій варто готуватися заздалегідь, зібрали для вас шість ідей, як провести професійне свято в піднесеному настрої та з користю + подарунки бухгалтеру
Cума податків, які сплачує аграрій, не має бути меншою за мінімальне податкове зобов’язання (МПЗ). Як розрахувати МПЗ та чи зросте податкове навантаження — у консультації
На роботі є працівник, із зарплати якого слід утримувати аліменти. Для бухгалтера це додатковий клопіт і чимало запитань. Мінімальний розмір аліментів: як їх нарахувати та відобразити в обліку? Як проводять утримання аліментів? Врятуємо бухгалтера: все про аліменти із прикладом розрахунку та відображення аліментів у бухгалтерському обліку