Отримані від поручителя кошти не впливають на величину податків

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Податківці роз’яснили, як обліковувати отримані від поручителя кошти за зобов’язаннями боржника у якості розрахунку за раніше поставлені боржнику товари.

Так, у бухгалтерському обліку визнання доходу і витрат, для отримання якого вони були здійснені, відбувається за результатами операції з відвантаження продукції без отримання оплати за таке відвантаження. При цьому оскільки після відвантаження продукції без отримання оплати у підприємства виникла дебіторська заборгованість, то за наявності договору поруки таке підприємство вважається кредитором поручителя. А надходження коштів у рахунок погашення дебіторської заборгованості не впливає на об’єкт оподаткування податком на прибуток кредитора.

Також при отриманні коштів від поручителя не виникатиме й об’єкт оподаткування ПДВ, позаяк дату виникнення податкових зобов’язань з ПДВ визначають за першою подією.

Лист ГУ ДФС в Одеській області від 22.04.2016 № 869/10/15-32-12-01-14

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image59

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
134671

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
469402

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204637

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243450

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді