Податківці роз’яснили, що у разі продажу невиробничих основних засобів потрібно збільшити фінансовий результат до оподаткування на суму залишкової вартості таких основних засобів, визначеної відповідно до правил бухгалтерського обліку.
Водночас потрібно й зменшити фінансовий результат до оподаткування на суму залишкової вартості такого об’єкта невиробничих основних засобів, визначеної з урахуванням вимог статті 138 Податкового кодексу України. А для цілей оподаткування їх залишкова вартість буде дорівнювати первісній вартості за даними бухгалтерського обліку, адже податковій амортизації такі активи не підлягають.
Лист ГУ ДФС у Запорізькій області від 26.05.2016 № 1749/10/08-01-12-03-11
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Списання палива — складна ділянка бухгалтерського обліку, до якої завжди проявляє цікавість податкова, оскільки знає, що тут майже завжди можна «щось» знайти. У огляді розповімо про норми витрат пального, їхнього застосування, документальне оформлення, подорожні листи, акт списання палива зразок заповнення, проводки
У статті знайдете бланк акта приймання-передачі основних засобів 2025 року та зразок його заповнення з поясненнями
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті