Затверджено Порядок функціонування електронної системи здійснення ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності (далі — Система).
Система призначена для подання документів в електронній формі за допомогою телекомунікаційних засобів зв’язку до органу ліцензування шляхом забезпечення:
- можливості подання суб’єктом звернення електронних документів щодо отримання ліцензії;
- реєстрації, опрацювання та розгляду електронних документів щодо отримання ліцензії відповідальною особою;
- надання суб’єктам звернення інформації про стан та результати розгляду електронних документів щодо отримання ліцензії;
- захисту інформації, що обробляється у Системі, відповідно до вимог чинного законодавства;
- підтвердження цілісності електронних документів щодо отримання ліцензії та ідентифікації суб’єкта звернення.
Держателем Системи є Держархбудінспекція як орган ліцензування.
Електронні документи щодо отримання ліцензії подаються через Систему заявником шляхом заповнення шаблонів та/або у вигляді файлів, підписаних ЕЦП заявника.
Прийняття відповідальною особою електронних документів щодо отримання ліцензії до роботи у Системі здійснюється у день їх надходження.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Наказ Мінрегіону від 27.05.2016 № 132
Мінімальна зарплата на весь 2025 рік визначена у розмірі 8000 грн на місяць та 48 грн на годину. На що впливає мінімальна зарплата у 2025 році, зокрема податки, ЄСВ, розрахунок лікарняних і декретних, «трудові» штрафи — в огляді
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 6 серпня 2025 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
Які товари потрапляють під оподаткування акцизом у 2025 році, про підакцизні товари та непідакцизні операції – у цьому огляді. Також про максимальні і мінімальні ціни на підакцизні товари в Україні, проблеми ідентифікації підакцизних товарів, штрафи за продаж підакцизних товарів неповнолітнім, ліцензування підакцизних товарів
Штучний інтелект (ШІ), зокрема його чат-бот ChatGPT, впевнено проникає у наше професійне життя. Не виняток — і бухгалтерія. Безперечно, є спокуса делегувати свої рутинні завдання комусь, хто може безвідмовно і точно провести розрахунки, без помилок заповнити і вчасно подати податкові звіти і декларації. Проте, чи безпечно це? Адже сам ШІ застерігає, що може помилятися і всю важливу інформацію потрібно перевіряти. Та й сумнівно, що податкова не випише штраф, бо «помилився ШІ, а не я». Розбираємо, яку частину своєї роботи бухгалтер може доручити штучному інтелекту, а яку — не варто
Розв’яжемо кейс: як оподаткувати ПДВ компенсацію комунальних витрат від орендаря або підрядника. Знатимете, чи буде право на податковий кредит, які ПДВ-зобов’язання матиме ЗОЗ та що записати в податкових накладних