У новій редакції викладено Положення про порядок відшкодування Фондом гарантування вкладів фізичних осіб коштів за вкладами, затвердженого рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 09.08.2012 № 14 (далі — Положення).
При цьому уточнено, що виплата коштів і відшкодування гарантованої суми вкладникам банків, які віднесені до категорії неплатоспроможних або щодо яких прийнято рішення про відкликання банківської ліцензії та ліквідацію до 01.07.2016, здійснюються відповідно до попередньої редакції Положення, крім деяких винятків.
Відшкодування коштів за вкладами фізичних осіб — підприємців здійснюється Фондом гарантування вкладів фізичних осіб (далі — Фонд) незалежно від дня відкриття рахунку, починаючи з 01.01.2017 щодо банків, віднесених до категорії неплатоспроможних після 01.01.2017.
Оновленим Положенням, як і нині, заяви про виплату гарантованої суми відшкодування передбачено розглядати у строк, що не перевищує трьох місяців.
На підставі рішення виконавчої дирекції Фонду за розпорядженням директора-розпорядника Фонд розпочинає виплату відшкодування коштів у гривні не пізніше 20 робочих днів (для банків, база даних про вкладників яких містить інформацію про більше ніж 500 тис. рахунків, — не пізніше 30 робочих днів) з дня початку процедури виведення Фондом банку з ринку.
Рішення діятиме з 01.07.2016, та не раніше дня його офіційного опублікування.
Рішення ВД ФГВФО від 26.05.2016 № 823
Щоб отримати критичний статус, дотримайте обов’язкового зарплатного критерію. Середню зарплату рахуйте за останній календарний місяць за даними Об’єднаної звітності. Експерт розглянула ситуації, коли треба вирішувати, чи включати виплати до такого розрахунку
Бухгалтерські проводки за відрядженням мають відповідати виникаючим зобов’язанням працівника та податковим правилам з обліку відряджень
Будь-яка перевірка — стрес для працівників підприємства. Важливо морально до неї підготуватися, знати свої права та, якщо можливо, убезпечитися від проблем, які можуть виникнути після перевірки
Тримайте алгоритм із шести кроків, три корисні таблиці та чотири зразки кадрових документів, які допоможуть правомірно залучити працівників до роботи у вихідний з урахуванням норм, що діють під час воєнного стану
Правильно оформите товарно-транспортну накладну — знизите ризики під час податкової перевірки. Розбираємо, коли обов’язкова виписка ТТН, як її заповнити, подаємо приклад нової товарно транспортної накладної, що почала діяти у 2025 році