На повернення переплати з податків є 1 095 днів: що потрібно зробити

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Щоб повернути помилково чи надміру сплачені податки або перерахувати кошти на інший бюджетний рахунок, платник подає заяву. Обов’язкова умова — відсутність податкового боргу

На повернення переплати з податків є 1 095 днів: що потрібно зробити

У разі помилкової або надмірної сплати грошових зобов’язань платник може повернути такі кошти або перерахувати їх на інший бюджетний рахунок. Повернути такі кошти можливо лише протягом 1 095 днів від дати їх сплати та за умови відсутності у платника податкового боргу.

Підставою для повернення є заява платника та наявність відповідної переплати в інтегрованій картці платника.

Подати заяву можна в один з таких способів:

  • засобами електронного зв’язку через Електронний кабінет;
  • безпосередньо до територіального органу ДПС;
  • засобами поштового зв’язку.

Податковий штраф за помилкове проведення: позиція ВС

Територіальний орган ДПС не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення двадцятиденного строку з дня подання платником заяви готує висновок про повернення належних сум коштів з відповідного бюджету або з єдиного рахунку та подає його для виконання до Казначейства.

Умови повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань визначили статтею 43 Податкового кодексу України.

Джерело: ДПС у Хмельницькій області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Податковий борг у 2026 році: як перевірити та що робити

Податковий борг може спричинити пеню, податкову заставу та примусове стягнення коштів. Пояснимо, як перевірити податковий борг у 2026 році, коли він виникає та як його погасити або списати. Розберемо також наслідки боргу для підприємств і єдинників
57400

Великі платники податків: критерії та вимоги

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
24568

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
28061

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді