Декларація з податку на прибуток за три квартали 2026 року: за якою формою звітувати
Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення

Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств затвердив Мінфін наказом від 20.10.2015 № 897 (далі — Декларація).
Зміни до Декларації внесли наказами Мінфіну від 06.04.2026 № 186 та від 11.05.2026 № 249, які набрали чинності 8 травня та 24 червня 2026 року відповідно.
За нормами Податкового кодексу України, якщо в результаті зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, до визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.
Тож, платники податку на прибуток мають змогу подати Декларацію за оновленою формою за результатами звітного (податкового) періоду — три квартали 2026 року.
Відповідні роз’яснення наведені у листах ДПС:
Декларації з додатками подають за ідентифікаторами форм:
- J0100130 — для юридичних осіб;
- F0100730 — для фізичних осіб - підприємців;
- J0100930 — для інститутів спільного інвестування;
- J0100530 — для виробників сільськогосподарської продукції за рік (річний податковий (звітний) період починається з 01 липня минулого звітного року і закінчується 30 червня поточного звітного року).
Їх форми розміщені на вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність / Платникам податків про електронну звітність / Інформаційно-аналітичне забезпечення / Реєстр електронних форм податкових документів.
Джерело: ДПС у Черкаській області
