Оприлюднено проект постанови КМУ «Про затвердження Порядку ведення та форми Реєстру отримувачів бюджетної дотації, а також порядку надання відповідної інформації Державною фіскальною службою та Державною казначейською службою».
Як того вимагає стаття 16-1 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» від 24.06.2004 № 1877-IV, Реєстр отримувачів бюджетної дотації (далі — Реєстр) вестиме ДФС.
До Реєстру вноситимуть такі дані:
- назву сільгосптоваровиробника — отримувача бюджетної дотації, його податковий номер та індивідуальний податковий номер;
- дату подання заяви про внесення до Реєстру, дати включення/виключення до/з Реєстру, дати набуття/припинення статусу отримувача бюджетної дотації;
- перелік видів діяльності сільгосптоваровиробника, провадження яких дає право отримувати бюджетну дотацію, і дату внесення запису/дату внесення змін про такі види діяльності;
- реквізити поточного банківського рахунку отримувача бюджетної дотації для перерахування бюджетної дотації;
- дату і суму перерахування бюджетної дотації на поточний рахунок платника в банку за кожен звітний період, у якому було виплачено бюджетну дотацію.
Дані Реєстру оприлюднюватимуть на офіційному веб-сайті ДФС.
Проект також визначає алгоритм розрахунку сум бюджетної дотації сільгосптоваровиробникам і механізм перерахування коштів отримувачам дотації.
Так, ДФС має щомісяця протягом трьох робочих днів після граничного терміну сплати ПДВ за поточний звітний податковий період готувати інформацію щодо сум бюджетної дотації, які підлягають перерахуванню отримувачам бюджетної дотації (далі — Інформація) і надавати її Казначейству для розподілу бюджетної дотації між отримувачами бюджетної дотації.
На підставі даних інформації Казначейство має в автоматичному режимі щомісячно розподіляти кошти між отримувачами бюджетної дотації у межах сум, одержаних від Мінагрополітики.
Дані щодо сум виплаченої бюджетної дотації стосовно її отримувачів протягом трьох робочих днів після дати перерахування Казначейство має передавати до ДФС.