ДФС унесла зміни до свого наказу від 24.10.2014 № 213 «Про затвердження Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами».
Так, у центрах обслуговування платників (ЦОП) районного рівня прийматимуть документи та видаватимуть ліцензії, довідки про внесення місця зберігання роздрібних партій алкогольних напоїв і тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання. Такі операції проводитимуть у межах надання адмінпослуг у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
А от суб’єкти господарювання, що торгують у Києві, можуть отримати адмінпослуги у сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами виключно в ГУ ДФС у м. Києві.
Щоб отримати ліцензію, уповноважена особа суб’єкта господарювання має подати заяву до Головного управління за місцем провадження торговельної діяльності — надіслати рекомендованим листом або передати через ЦОП, створені у ДПІ (крім створених у ДПІ в м. Києві).
Якщо заяву подають через ЦОП, уповноважена особа приймає документи та забезпечує їх передачу за реєстром до структурного підрозділу Головного управління, до функцій якого належить загальне діловодство, протягом одного робочого дня з моменту отримання документів.
Наказ ДФС від 14.04.2017 № 266