Витяг з Реєстру обтяжень рухомого майна — незабаром в електронній формі

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Скоро Реєстр обтяжень рухомого майна стане доступним в електронній формі

Уряд схвалив запровадження електронного сервісу, що надає можливість фізичним та юридичним особам для вільного доступу мережею Інтернет до Державного реєстру обтяжень рухомого майна (далі — Реєстр) задля отримання відомостей про держреєстрацію виникнення, зміну чи припинення обтяжень рухомого майна.

Відтак отримати відповідну інформацію фізична або юридична особа зможе у формі не лише паперового, а й електронного витягу.

Паперовий витяг надаватимуть на аркушах формату А4 без використання спеціальних бланків. Отримати його можна буде d будь-якого нотаріуса або його помічника, які мають ідентифікатор доступу до Реєстру. Для цього фізична або юридична особа має подати заяву і документ про внесення плати за надання витягу.

У заяві слід зазначити один з таких ідентифікаторів:

  • реєстраційний номер запису;
  • реєстраційні дані предмета обтяження;
  • відомості про боржника:
  • для фізособи — ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • для юрособи — найменування, код ЄДРПОУ.

Витяг в електронній формі надаватимуть через офіційний веб-портал Мін’юсту фізичній аьбо юридичній особі, яку ідентифіковано шляхом використання ЕЦП, електронної системи ідентифікації Bank ID чи засобу ідентифікації особи, що дає можливість однозначно ідентифікувати особу. Витяг в електронній формі надаватимуть після внесення плати через Інтернет із використанням платіжних систем.

Утім, електронний витяг надаватимуть лише після впровадження відповідного програмного забезпечення Реєстру, але не пізніше за 01.01.2018. Або ж його видаватиме адміністратор Реєстру на підставі відповідного договору.

Переглянуто розміри плати:

  • за внесення до Реєстру запису, змін і додаткових відомостей до запису — 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ПМПО);
  • за надання витягу з Реєстру:
  • у паперовій формі — 0,03 ПМПО;
  • в електронному вигляді — 0,02 ПМПО;

Щомісячна плата за надання відомостей з Реєстру з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу — 1 ПМПО.

Постанова набирає чинності за три місяці від дня її опублікування.

Постанова КМУ від 24.05.2017 № 386

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image59

Статті за темою

Усі статті за темою

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
10178

Як проводять перевірки упродовж воєнного стану

У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.
28882

Підвищення кваліфікації бухгалтерів: нові вимоги та можливості

Якщо у вашому to-do list є пункти «підвищити свій професійний рівень», «стати більш цінним фахівцем», «розвиватися професійно», Вища школа Головбуха допоможе втілити все задумане. Ваші колеги вже встигли оцінити переваги нашої школи підвищення кваліфікації для бухгалтера, спробуйте і ви!
21329

Як перевірити контрагента перед співпрацею: інструкція для бухгалтера

Перевірка контрагента зумовлена реаліями ведення бізнесу в Україні. Адже якщо проводите операції із сумнівними контрагентами, ризикуєте, бо податківці можуть визнати ці операції нереальними і донарахувати податків. Аби не потрапити в халепу, упевніться в надійності потенційного контрагента. Підкажемо, на що зважати
32311

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
135416

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді