Витяг з Реєстру обтяжень рухомого майна — незабаром в електронній формі

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Скоро Реєстр обтяжень рухомого майна стане доступним в електронній формі

Уряд схвалив запровадження електронного сервісу, що надає можливість фізичним та юридичним особам для вільного доступу мережею Інтернет до Державного реєстру обтяжень рухомого майна (далі — Реєстр) задля отримання відомостей про держреєстрацію виникнення, зміну чи припинення обтяжень рухомого майна.

Відтак отримати відповідну інформацію фізична або юридична особа зможе у формі не лише паперового, а й електронного витягу.

Паперовий витяг надаватимуть на аркушах формату А4 без використання спеціальних бланків. Отримати його можна буде d будь-якого нотаріуса або його помічника, які мають ідентифікатор доступу до Реєстру. Для цього фізична або юридична особа має подати заяву і документ про внесення плати за надання витягу.

У заяві слід зазначити один з таких ідентифікаторів:

  • реєстраційний номер запису;
  • реєстраційні дані предмета обтяження;
  • відомості про боржника:
  • для фізособи — ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • для юрособи — найменування, код ЄДРПОУ.

Витяг в електронній формі надаватимуть через офіційний веб-портал Мін’юсту фізичній аьбо юридичній особі, яку ідентифіковано шляхом використання ЕЦП, електронної системи ідентифікації Bank ID чи засобу ідентифікації особи, що дає можливість однозначно ідентифікувати особу. Витяг в електронній формі надаватимуть після внесення плати через Інтернет із використанням платіжних систем.

Утім, електронний витяг надаватимуть лише після впровадження відповідного програмного забезпечення Реєстру, але не пізніше за 01.01.2018. Або ж його видаватиме адміністратор Реєстру на підставі відповідного договору.

Переглянуто розміри плати:

  • за внесення до Реєстру запису, змін і додаткових відомостей до запису — 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ПМПО);
  • за надання витягу з Реєстру:
  • у паперовій формі — 0,03 ПМПО;
  • в електронному вигляді — 0,02 ПМПО;

Щомісячна плата за надання відомостей з Реєстру з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу — 1 ПМПО.

Постанова набирає чинності за три місяці від дня її опублікування.

Постанова КМУ від 24.05.2017 № 386


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Довідка про доходи: як видати працівнику

Довідка про доходи може знадобитися працівникові будь-коли. За якою формою видавати довідку про доходи та в яких випадках, підкажемо у консультації
269502

Загальна система оподаткування ФОП 2025

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
696857

Облік купівлі-продажу іноземної валюти

Які бухгалтерські проведення складати, щоб відобразити операції з придбання та продажу іноземної валюти, як рахувати курсові та сумові різниці, які особливості оподаткування таких операцій, зокрема у платників єдиного податку, — відповідаємо
355

Інформаційна гігієна для бухгалтера: фільтруємо шум

Світ змінюється швидше, ніж податкові форми. Щодня — новини, телеграм-канали, чати. І все ніби важливе. Та насправді — лише частина варта вашої уваги. Тож як відрізнити істину від чуток? Як зберегти фокус і ментально не вигоріти? Розкладаємо по пунктах
50

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді