Витяг з Реєстру обтяжень рухомого майна — незабаром в електронній формі

Скоро Реєстр обтяжень рухомого майна стане доступним в електронній формі

Уряд схвалив запровадження електронного сервісу, що надає можливість фізичним та юридичним особам для вільного доступу мережею Інтернет до Державного реєстру обтяжень рухомого майна (далі — Реєстр) задля отримання відомостей про держреєстрацію виникнення, зміну чи припинення обтяжень рухомого майна.

Відтак отримати відповідну інформацію фізична або юридична особа зможе у формі не лише паперового, а й електронного витягу.

Паперовий витяг надаватимуть на аркушах формату А4 без використання спеціальних бланків. Отримати його можна буде d будь-якого нотаріуса або його помічника, які мають ідентифікатор доступу до Реєстру. Для цього фізична або юридична особа має подати заяву і документ про внесення плати за надання витягу.

У заяві слід зазначити один з таких ідентифікаторів:

  • реєстраційний номер запису;
  • реєстраційні дані предмета обтяження;
  • відомості про боржника:
  • для фізособи — ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • для юрособи — найменування, код ЄДРПОУ.

Витяг в електронній формі надаватимуть через офіційний веб-портал Мін’юсту фізичній аьбо юридичній особі, яку ідентифіковано шляхом використання ЕЦП, електронної системи ідентифікації Bank ID чи засобу ідентифікації особи, що дає можливість однозначно ідентифікувати особу. Витяг в електронній формі надаватимуть після внесення плати через Інтернет із використанням платіжних систем.

Утім, електронний витяг надаватимуть лише після впровадження відповідного програмного забезпечення Реєстру, але не пізніше за 01.01.2018. Або ж його видаватиме адміністратор Реєстру на підставі відповідного договору.

Переглянуто розміри плати:

  • за внесення до Реєстру запису, змін і додаткових відомостей до запису — 0,025 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (ПМПО);
  • за надання витягу з Реєстру:
  • у паперовій формі — 0,03 ПМПО;
  • в електронному вигляді — 0,02 ПМПО;

Щомісячна плата за надання відомостей з Реєстру з використанням сервісної послуги у формі прикладного програмного інтерфейсу — 1 ПМПО.

Постанова набирає чинності за три місяці від дня її опублікування.

Постанова КМУ від 24.05.2017 № 386


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників сільгосппідприємств після 01.04.2025

Підприємства агросектора можуть отримати критичний статус, що дає змогу бронювати працівників. Зберіть документи та зверніться до Мінагрополітики чи обласної держадміністрації залежно від того, які критерії виконуєте. Якщо отримали критичність, переходьте до бронювання на Порталі Дія. Експерт пояснив, як не втратити можливість забронювати працівників
1122

Відпустка та податкові канікули ФОП

У фізособи-підприємця є можливість призупинити на місяць свій бізнес та отримати податкові канікули — піти у відпустку. Як її оформити, які нюанси перебування у такій відпустці, зразок заяви на відпустку ФОП — у консультації
38183

Митна декларація: зразок заповнення, види, терміни

Митна декларація — це однин із документів, який використовують в обліку податкового кредиту з ПДВ. В огляді про те, якою буває митна декларація, як її заповнювати, що про митні декларації треба знати бухгалтеру
149403

Допомога на лікування працівника підприємства

Роботодавець має право надати своїм працівникам матеріальну допомогу на лікування чи оплатити їх медичне обслуговування. При цьому не сплачувати податків із таких сум. З'ясуємо, якими можуть бути пільгові варіанти надання такої допомоги. Коли матеріальну допомогу на лікування не оподатковують? Як оформити надання матеріальної допомоги на лікування?
25749

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді