Ремонт орендованих ОЗ: чи виникатимуть різниці

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Лист ДФС від 04.04.2018 № 1369/6/99-99-15-02-02-15/ІПК

У податковому обліку для розрахунку амортизації витрати на поліпшення (ремонт) орендованих основних засобів обліковують як окремий об’єкт групи 9 «інші основні засоби». Мінімально допустимий строк корисного використання такого об’єкта — 12 років.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Платник має збільшити фінрезультат на суму нарахованої амортизації вартості ремонту орендованих основних засобів відповідно до НП(С)БО. Зменшити фінрезультат потрібно на суму податкової амортизації вартості ремонту орендованих основних засобів.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні необоротні матеріальні активи: відображаємо в обліку

Малоцінні, але необхідні, особливо в офісі. Хто відмовиться в спеку від кондиціонера чи в холод від обігрівача? Принтери, сканери, ксерокси, меблі, кондиціонери — більшість офісного обладнання належить до малоцінних необоротних матеріальних активів. Сьогодні про основні нюанси обліку малоцінних необоротних матеріальних активів
286000

Амортизація основних засобів: порядок нарахування, бухоблік

У національних стандартах є п'ять методів амортизації для основних засобів і два — для малоцінних необоротних матеріальних активів. Кожен із них має переваги й недоліки. Розбираємо, коли доцільно використовувати той чи той метод амортизації, чому переважно використовують прямолінійний метод, а також приклади розрахунку та нарахування амортизації в бухгалтерському обліку
190027

Бухгалтерський облік у будівництві

Які особливості має бухгалтерський облік у будівельній сфері, організація, оподаткування та нормативно-правове регулювання, призначення субрахунків 238 і 239 та відображення їх у балансі, приклад обліку доходів за довгостроковим будівельним контрактом — у цьому огляді
11015

Ремонт орендованого приміщення: облік

Якщо постало питання ремонту орендованого приміщення, то дбати про облік доведеться точно бухгалтеру. Облік поточного і капітального ремонту орендованого приміщення, його поліпшення та добудови, нюанси оподаткування – у консультації
62510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді