Якщо вартість товарів для проведення маркетингових/рекламних заходів (у т. ч. для безоплатного розповсюдження) включають до вартості продажу готової продукції, компенсувальних податкових зобов’язань з ПДВ не нараховують. Таку готову продукцію мають використовують в оподатковуваних операціях, пов’язаних з отриманням доходів.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Об’єкт оподаткування податком на прибуток у разі безоплатної роздачі товарів, у т. ч. в межах рекламних промоакцій, відображають за правилами бухобліку під час формування фінансового результату до оподаткування. При цьому фінрезультат збільшують, зокрема на суму:
- безоплатно перерахованих коштів або переданих товарів неприбутковим організаціям протягом звітного (податкового) року в розмірі, що перевищує 4% оподатковуваного прибутку попереднього звітного року;
- перерахованої безповоротної фінансової допомоги (безоплатно наданих товарів, робіт, послуг) особам, що не є платниками податку (крім фізичних осіб), та платникам податку, яких оподатковують за ставкою 0%.
Річний перерахунок ПДВ за 2025 рік потрібен тим, хто має одночасно й оподатковувані, й неоподатковані податком доходи. Такі платники нараховують компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ, а потім проводять їхнє уточнення, тобто перерахунок ПДВ в кінці року. У консультації мова піде про те, як здійснити такий перерахунок, скласти розрахунок коригування до компенсуючих податкових накладних та як відобразити все це у податковій декларації
Сплатили нерезиденту аванс за рекламні послуги. За першою подією склали і зареєстрували податкову накладну (ПН). Послуги він так і не надав. Ми розірвали угоду, і нерезидент повернув інвалюту. Гроші спочатку зарахували на розподільчий рахунок. На поточний — ще ні. Якою датою потрібно зробити розрахунок коригування (РК) до ПН? За яким курсом коригувати ПДВ?
Пригадаємо основні правила, за якими складають зведені податкові накладні. Підкажемо, коли замість звичайних податкових накладних можна оформити одну зведену, і чи не буде порушенням, якщо оформите зведену податкову накладну на ритмічні постачання лише в якомусь окремому звітному періоді, а в інші складатимете за правилом першої події
Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
Дізнайтеся, які документи допоможуть оскаржити штраф за несвоєчасну реєстрацію РК, що постачальник складає на зменшення податкових зобов’язань, а реєструє — покупець. У відео ознайомимо вас із правовою позицією Верховного Суду, який цілком на боці платників податків