Підприємство планує займатися експортом бувших у вжитку автомобільних шин у Румунію. Які дозвільні документи потрібно для того, щоб розпочати таку діяльність в Україні та чи підлягає вона ліцензуванню? Чи надає держава дотації при такій діяльності? На якій системі оподаткування (загальна чи спрощена) має право здійснювати таку діяльність підприємство? Чи зобов’язане підприємство з таким видом діяльності реєструватися платником ПДВ? Які нюанси оподаткування такої діяльності?
ПРОБЛЕМА
Підприємство планує займатися експортом бувших у вжитку автомобільних шин у Румунію. Які дозвільні документи потрібно для того, щоб розпочати таку діяльність в Україні та чи підлягає вона ліцензуванню? Чи надає держава дотації при такій діяльності? На якій системі оподаткування (загальна чи спрощена) має право здійснювати таку діяльність підприємство? Чи зобов’язане підприємство з таким видом діяльності реєструватися платником ПДВ? Які нюанси оподаткування такої діяльності?
РІШЕННЯ
Зношені шини належать до небезпечних відходів і особливості поводження з ними регулює низка нормативно-правових актів та угод, основними з яких є:
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
- Базельська конвенція про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх видаленням від 22.03.1989, сторонами якої є як Румунія, так і Україна;
- Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів, затверджене постановою КМУ від 13.07.2000 № 1120.
Про дозвільні документи на експорт зношених шин, процедура повідомлення про експорт небезпечних відходів та особливості оподаткування за міжнародним договором читайте в експертно-правовій системі «Експертус Податки».
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах