Чим активи відрізняються від майна і що важливіше для компанії
Мета нових вимог до розкриття інформації — забезпечення повної, прозорої та зрозумілої інформації про послуги для споживачів. Разом з тим, рекомендації щодо роботи зі зверненнями мають забезпечити якісний розгляд банками звернень та самостійне виправлення ними виявлених порушень прав споживачів.
Через три місяці всі банки надаватимуть інформацію про послуги на веб-сайті в єдиному уніфікованому форматі.
Насамперед зазначатимуть повну вартість послуги, зокрема:
- комісії третім особам;
- платежів за додаткові послуги (наприклад, страхової кампанії, державного реєстратора, нотаріуса, оцінювача);
- періодичність погашення кредиту;
- умови дострокового повернення;
- можливі штрафи за невиконання клієнтом зобов’язань.
Через шість місяців на веб-сайтах банків мають з’явитися калькулятори для розрахунку витрат або доходів від послуги.
Також через шість місяців запрацюють нові вимоги до розкриття інформації в рекламі. Реклама так само має містити істотні характеристики банківської послуги. Зокрема, інформацію про повну вартість, умови отримання послуги, ризики тощо.
Постанова НБУ від 28.11.2019 № 141
► чк податківці штрафуватимуть у 2020 році за несвоєчасну реєстрацію ПН ► на що чекати платникам податку на прибуток ► які зміни для ФОПів запрацюють із 01.01.2020, а які — з 01.01.2021 ► з якими зарплатними показниками працюватимемо з 01.01.2020 ► чи бути об’єднаній звітності з ПДФО та ЄСВ ► чи з’являться електронні листки непрацездатності ▲КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА▲