Заява про застосування спрощеної системи оподаткування ЗРАЗОК 2020Суб’єкт господарювання (СГ), платник інших податків і зборів може перейти на спрощену систему оподаткування. Для цього йому необхідно подати заяву до контролюючого органу не пізніше 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий СГ може перейти на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

Перейти на спрощену систему оподаткування СГ може, якщо дотримувався вимог, встановлених п. 291.4 ст. 291 ПКУ протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування.
До поданої заяви треба додати розрахунок доходу за попередній календарний рік.
Розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, затверджено наказом Мінфіну від 16.07.2019 №308.
Якщо ФОП хоче перейти на спрощену систему оподаткування із 01.01.2020, йому необхідно подати заяву до контролюючого органу не пізніше 16.12.2019.
Дохід за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, визначають на момент подання заяви із врахуванням запланованої суми отримання доходу, за період що залишився до кінця року після подання заяви.
За матеріалами ГУ ДПС у Київській області
Щоб Пенсійний фонд нарахував страхові внески, ФОПи мали привести види господарської діяльності у відповідність до КВЕД-2010. Нагадаємо, навіщо підприємцю коди КВЕД, як їх обрати та змінити
ФОПи другої групи на єдиному податку стали платниками військового збору з минулого 2025 року. Розповідаємо, скільки і коли сплачувати, хто має пільги та в яких випадках можна не платити військовий збір
Як позбутися податкового тягаря, що тисне бізнес та платити менше? Очевидно, що обрання системи оподаткування — це вкрай важливе рішення. Спрощена чи загальна? Про спрощену систему оподаткування, її переваги та нюанси — у статті
Якими можуть бути причини відмови від спрощеної системи оподаткування, у які терміни таку відмову можна зробити, якою є форма заяви про відмову від спрощеної системи оподаткування та як її заповнити – у консультації
Що таке єдиний податок? Єдиний податок передбачає звільнення від сплати деяких податків, більш прості підходи до ведення обліку та звітності. На ньому можуть перебувати як юрособи, так і фізособи-підприємці. Про групи єдиного податку в 2026–2027 роках, про єдиний податок в умовах воєнного стану, хто може перебувати на кожній з цих груп та за яких умов, а хто взагалі не має права бути єдинником — у цьому огляді
ФОПи на єдиному податку 3 групи зобов’язані сплачувати військовий збір. Це нововведення стосується всіх підприємців цієї категорії, які мають оподатковуваний дохід