Як уникнути криміналу через чорну зарплату: 3 ТОП-ПОРАДИ
Адвокат не може ставати на облік в контролюючому органі, як «незалежник», якщо:
- він реалізує свою діяльність винятково у рамках трудових відносин з роботодавцем (адвокатським бюро або адвокатським об’єднанням);
- усі договори про надання правової допомоги укладають від імені роботодавця;
- оплату за послуги адвокату здійснює роботодавець.

Адвокат має стати на облік у контролюючому органі, як самозайнята особа, якщо хоча б одну з цих умов не виконує.
За матеріалами ГУ ДПС у Дніпропетровській області
► адміністрування податків та перевірки ► нове в оплодаткуванні платників податку на прибуток ► трансфертне ціноутворення ► зміни з ПДВ ► РРО-тиск ► уточнюючі корективи з ЄСВ та ПДФО та об’єднання двох звітів
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
Облікова ставка НБУ — монетарний інструмент, за яким НБУ встановлює для суб'єктів грошово-кредитного ринку орієнтир щодо вартості залучених та розміщених грошових ресурсів. Із 25.07.2025 розмір облікової ставки НБУ залишився на рівні 15,5% річних
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Роботодавці часто стикаються з перевірками ТЦК. Однак які порушення можуть коштувати підприємству десятки тисяч гривень? Як уникнути штрафів? У статті розбираємо, хто несе відповідальність, коли можливі перевірки без попередження та чи підсумовують штрафи за кожне порушення
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу