З 23 березня 2020 року, на період дії надзвичайної ситуації та карантину, столичні Центри обслуговування платників (далі — ЦОП) надаватимуть адмінпослуги виключно в онлайн режимі.
Із пам’яткою щодо адмінпослуг, які можуть бути отримані в електронному вигляді, можна ознайомитись за посиланням
Зверніть увагу, що на цей час зупиняють перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг. Після припинення надзвичайної ситуації та карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Поряд з цим, контролери закликають користуватися електронними сервісами ДПС.
Вхід до Е-кабінету можливий за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через субсайт ГУ ДПС у м. Києві офіційного вебпоталу ДПС. Якщо у вас відсутній електронний цифровий підпис, його можна отримати онлайн через Приват24.
Електронні скриньки:
- [email protected] — офіційна електронна пошта ГУ ДПС у м. Києві, для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;
- [email protected] — для подачі запитів громадянами на отримання публічної інформації;
- [email protected] — для подачі електронних звернень громадян (електронні звернення від громадян приймаються в ГУ ДПС у м. Києві у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання);
- [email protected] — для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису.