Фахівці Мінекономіки та Держпродспоживслужби розробили Методичні рекомендації щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 на потужностях з вирощування, утримання, забою, переробки і обігу тварин та виробництва харчових продуктів.

Зокрема, Методичні рекомендації містять:
- інформацію про хворобу COVID-19;
- симптоми і шляхи інфікування;
- гігієну, профілактичні санітарні і протиепідемічні заходи;
- порядок здійснення заходів з недопущення порушень в роботі та/або тимчасового зупинення виробничих потужностей;
- додаткові заходи для підтримки цілісності харчових ланцюгів і забезпечення безперебійного постачання безпечних харчових продуктів кінцевим споживачам;
- зразок декларації, заповнення якої є обов’язковим для потрапляння на територію оператора потужності;
- орієнтовний перелік заходів із забезпечення біологічної безпеки та інше.
Методичні рекомендації не є нормативно-правовим актом і не мають обов’язковий характер.
За інформацією Мінекономіки
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
Коли індексацію знаходять із запізненням, у бухгалтерів з’являється два головні запитання: як правильно показати донараховані суми в Об’єднаній звітності та чи загрожують підприємству санкції за несвоєчасне нарахування і сплату податків. Розбираємося
Отримуєте на свою картку переказ коштів від друга? Податкова може надіслати «лист щастя», а банк — запросити інформацію щодо джерела походження коштів і мети переказу. Розберемо, які платежі між картами фізосіб підлягають оподаткуванню та що зробити, щоб мінімізувати ризик їх оподаткування. Розповімо також про обмеження у платежах з картки на картку для фізосіб і фінмоніторинг
КНП розпочинають процес перетворення на КНТ. Які документи бухгалтерії потребуватимуть змін — пояснимо
Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах