Сплата за землю під будівлею, наданою в оренду

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Юрособи-єдиноподатники, які є власниками земельних ділянок, за землю під будівлями (їх частинами), переданими іншим суб’єктам господарювання, з урахуванням прибудинкової території, мають сплачувати земельний податок на загальних умовах незалежно від виду діяльності

Податківці наполягають на тому, що юрособи-єдиноподатники, які є власниками земельних ділянок/постійними землекористувачами, за ділянки під будівлями (їх частинами), переданими іншим суб’єктам господарювання, з урахуванням прибудинкової території, мають сплачувати земельний податок на загальних умовах незалежно від виду діяльності. Тобто навіть якщо надання в оренду нерухомого майна є основним або одним із видів діяльності.

У разі передачі в оренду частини будівлі земельний податок обчислюється пропорційно площі, яку передано в оренду. Для визначення розміру площі, нормативної грошової оцінки та цільового призначення земельної ділянки, за яку необхідно сплачувати земельний податок, у разі передачі в оренду частини будівлі (споруди) власникам земельних ділянок та землекористувачам слід звертатись до відповідних органів у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Плата, яка справляється з наймача будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), складається з плати за користування нею і плати за користування земельною ділянкою. Але враховуючи те, що земельні ділянки, на яких розташовані передані в оренду будівлі, не використовуються для здійснення підприємницької діяльності, при укладенні договорів оренди має чітко зазначатися плата за користування земельними ділянками.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форми документів для проведення інвентаризації та обліку її результатів

Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
91942

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
10276

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39196

Як оформити новорічну премію у 2025 році: податки, документи, варіанти

У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах
82

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді