Міністерство юстицій опублікувало інформацію щодо одного з міфів про державну реєстрацію бізнесу - про кінцевих бенефіціарних власників.

Отже, багато хто вважає, що необхідно терміново оновлювати відомості про кінцевих бенефіціарних власників у зв’язку із затвердженням форми заяви щодо підтвердження відомостей про КБВ (форма 6).
Насправді відлік тримісячного строку для оновлення відомостей про КБВ почнеться з моменту набрання чинності наказом Мінфіну про затвердження форми та зміст структури власності.
Прийнятий Мін’юстом наказ, яким затверджені оновлені форми заяв у сфері державної реєстрації, серед яких заява щодо підтвердження відомостей про КБВ (форма 6), не є таким документом.
Мін’юст обов’язково поінформує про прийняття Мінфіном відповідного наказу. Додатково треба відмітити, що форма 6 призначена для виконання окремої вимоги закону, яка регламентує щорічне підтвердження відомостей про КБВ.
За інформацією Мінюсту
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
Коли індексацію знаходять із запізненням, у бухгалтерів з’являється два головні запитання: як правильно показати донараховані суми в Об’єднаній звітності та чи загрожують підприємству санкції за несвоєчасне нарахування і сплату податків. Розбираємося
Отримуєте на свою картку переказ коштів від друга? Податкова може надіслати «лист щастя», а банк — запросити інформацію щодо джерела походження коштів і мети переказу. Розберемо, які платежі між картами фізосіб підлягають оподаткуванню та що зробити, щоб мінімізувати ризик їх оподаткування. Розповімо також про обмеження у платежах з картки на картку для фізосіб і фінмоніторинг
КНП розпочинають процес перетворення на КНТ. Які документи бухгалтерії потребуватимуть змін — пояснимо
Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах