На період з 01.01.2020 до 31.12.2030 платники податку на прибуток мають право під час розрахунку амортизації основних засобів (ОЗ):
- 4-ї групи (машини та обладнання) та 5-ї групи використовувати мінімально допустимий строк амортизації — два роки;
- 3-ї групи (передавальні пристрої) та 9-ї групи — п’ять років.
При цьому основні засоби мають одночасно відповідати таким вимогам:
- ввели в експлуатацію в межах одного з податкових (звітних) періодів, з 01.01.2020 до 31.12.2030;
- не використовували.
Такі ОЗ мають використовуватися у власній господарській діяльності та не можуть продаватися або надаватися в оренду іншим особам, виняток — платники податків, основним видом діяльності яких є послуги з надання в оренду майна.
Облікувати витрати на маски, антисептики, термометри і прибирання? Та ще й так, щоб уникнути ПДФО, компенсувального ПДВ і до того ж виконати норматив з витрат на охорону праці? Проблема? Ми її розв’язали⏩
За інформацією ГУ ДПС у Київській області
Основні засоби використовують декілька років, на них заводять інвентарні номери, вони можуть надходити як новими, так і вже вживаними. Без них підприємство практично не може функціонувати. Саме через таку важливість їх і назвали основними. У цьому огляді дізнаєтеся найважливіше про основні засоби організації
МНМА попри свою малоцінність приносять неабияку користь працівникам поліпшуючи їх умови праці. Більшість офісного обладнання та меблів – це МНМА. Як скласти наказ про введення в експлуатацію МНМА, акт про введення в експлуатацію МНМА, що треба при цьому врахувати, нюанси введення в експлуатацію – у консультації
Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акта та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
Аби не припиняти госпдіяльність, бізнес почав встановлювати альтернативні джерела енергії. Місцева влада допомагає сміливцям — частково компенсує вартість обладнання. Як суб’єктам господарювання оподаткувати й облікувати цільові кошти — пояснює експерт
Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, щоб не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання отримаєте в консультації