Часткова компенсація ЄСВ сімейним фермерським господарствам: які умови

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

За програмою «Фінансова підтримка фермерських господарств» передбачили механізм доплати ЄСВ на користь застрахованих осіб — членів/голови сімейного фермерського господарства. Таку фінансову допомогу надають фермерським господарствам із статусом сімейних фермерських господарств.

Право на доплату мають члени/голова сімейного фермерського господарства без статусу юридичної особи, яке зареєстрували платником єдиного податку четвертої групи.

Часткова компенсація ЄСВ сімейним фермерським господарствам: які умови

Не мають права на доплату члени/голова сімейного фермерського господарства, які підлягають страхуванню на інших підставах або звільнені від ЄСВ за частиною 4 статті 4 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та не беруть добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Доплату надаватимуть у таких розмірах:

  • 0,9 мінімального страхового внеску — перший рік;
  • 0,8 мінімального страхового внеску — другий рік;
  • 0,7 мінімального страхового внеску — третій рік;
  • 0,6 мінімального страхового внеску — четвертий рік;
  • 0,5 мінімального страхового внеску — п’ятий рік;
  • 0,4 мінімального страхового внеску — шостий рік;
  • 0,3 мінімального страхового внеску — сьомий рік;
  • 0,2 мінімального страхового внеску — восьмий рік;
  • 0,1 мінімального страхового внеску — дев’ятий та десятий роки.

Доплату надаватимуть членам/голові тільки за умови, що вони сплачують ЄСВ у сумі не менш як:

  • 0,1 мінімального страхового внеску — перший рік;
  • 0,2 мінімального страхового внеску — другий рік;
  • 0,3 мінімального страхового внеску — третій рік;
  • 0,4 мінімального страхового внеску — четвертий рік;
  • 0,5 мінімального страхового внеску — п’ятий рік;
  • 0,6 мінімального страхового внеску — шостий рік;
  • 0,7 мінімального страхового внеску — сьомий рік;
  • 0,8 мінімального страхового внеску — восьмий рік;
  • 0,9 мінімального страхового внеску — дев’ятий та десятий роки.

Щоб отримати доплату голова подає не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку місяця до територіального органу ДПС за місцем свого обліку як платника ЄСВ відповідні заяви від себе та всіх членів за встановленою формою.

До заяв додає копію договору (декларації) про утворення сімейного фермерського господарства.

Право на доплату виникає з 1 числа місяця, наступного за місяцем подання заяви.

За інформацією ГУ ДПС в Івано-Франківській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація земель 2026: порядок проведення, документи та строки

Земля є специфічним об’єктом обліку, з яким має справу далеко не кожне підприємство. Як провести інвентаризацію землі та відобразити земельні ділянки в обліку підприємства, — у цій консультації
9143

Звіт про надходження сільськогосподарських тварин на переробні підприємства

Статистична звітність не лякає того, хто знає, як правильно її оформити та вчасно подати. У статті допоможемо розібратись з усіма тонкощами заповнення форми звіту 11-заг (квартальна) та поділимось актуальним бланком для скачування
4196

Цільове призначення земельної ділянки види, зміна, бухгалтерський облік

Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
67119

Експорт зернових: як оподаткувати ПДВ та скласти ПН

Ставка ПДВ, яку застосовують під час експорту зерна. База оподаткування, коли оплата в іноземній валюті. Визначення дати ПДВ-зобов’язань. Правила і зразок заповнення податкової накладної на експорт зерна. Алгоритм, якого слід дотримуватися, коли уряд запровадить режим експортного забезпечення. Право експортера на бюджетне відшкодування ПДВ
11080

Як укласти договір оренди сільськогосподарської техніки

Усі суб’єкти господарювання, що реалізують пальне, стали платниками акцизного податку. Навіть передачу пального виконавцеві за договором підряду податківці розцінюють як реалізацію. Тож фермери, які передають виконавцеві власне пальне за договором підряду, мають сплачувати акциз. Аби уникнути непорозумінь з податківцями, замість договору підряду укладіть договір оренди сільгосптехніки. Підкажемо, що врахувати
12417

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді