Приватному підприємцю отримати особистий електронний ключ можна лише особисто та безкоштовно у податковій (АЦСК ІДД ДПС). Відтак, платники можуть звернутись у підрозділ Кваліфікованого надавача ЕДП Інформаційно-довідкового департаменту ДПС.
Йдучи за ключем при собі необхідно мати певний перелік документів. Зокрема:
1. Заповнена та підписана Реєстраційна картка (для фізособи/ФОП) встановленого зразка, у двох примірниках.
2. Копія паспорта (копії 1-2 сторінок, сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання, а також 3-6 сторінки за наявності відміток). Якщо паспорт у формі картки (ID-картка), необхідно зробити копії лицьового та зворотного боку, копію паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання або копію Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи).
3. Копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);
4. Копія картки платника податків, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника.
Зверніть увагу, що кожен особистий ключ користувача має бути записаний на окремий носій інформації — наприклад флешку або токен.