Операція з постачання платником ПДВ маркетингових послуг є об’єктом оподаткування ПДВ, незалежно від того кому вони надають — резиденту чи нерезиденту.

Нагадуємо, що до маркетингових послуг належать, у тому числі:
- послуги з розміщення продукції платника ПДВ в місцях продажу;
- послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту;
- внесення продукції (робіт, послуг) платника ПДВ до інформаційних баз продажу;
- послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги).
За інформацією ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
Дізнайтеся, які документи допоможуть оскаржити штраф за несвоєчасну реєстрацію РК, що постачальник складає на зменшення податкових зобов’язань, а реєструє — покупець. У відео ознайомимо вас із правовою позицією Верховного Суду, який цілком на боці платників податків
За яких умов можна не нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання у разі знищення або втрати товарів під час воєнного стану? Як уникнути нарахування компенсувальних ПДВ-зобов’язань, якщо списуєте не тільки придбані з ПДВ товари, а й послуги? Розповімо
У консультації підкажемо, як заповнити податкову накладну та наведемо детальний алгоритм заповнення податкової накладної за кожною її графою
Реєстрація податкових накладних обов’язкова, адже без неї вони фактично недійсні. А ще —загрожує штрафом несвоєчасна реєстрація податкових накладних. Однак в умовах воєнного стану правила дещо змінилися. В огляді експерт розбирає строки реєстрації податкових накладних, порядок реєстрації податкових накладних та граничний термін реєстрації податкових накладних