Забезпечено умови для створення відкритих реєстрів з відшкодування ПДВ

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

На своєму засіданні 11 лютого Уряд ухвалив постанову Мінфіну, що забезпечує умови для створення відкритих реєстрів з відшкодування ПДВ

Минулорічними змінами до податкового законодавства було запроваджено створення двох публічних відкритих реєстрів з однаковою системою хронологічного відшкодування ПДВ (Закон України від 24.12.2015 № 909-VIII). До цих реєстрів будуть вноситися заявки на відшкодування ПДВ від компаній, які відповідають (для першого реєстру) і не відповідають (для другого реєстру) критеріям, визначеним в пункті 200.19 Податкового кодексу України.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

На виконання цих змін до законодавства на своєму засіданні 11 лютого Уряд ухвалив постанову Мінфіну, що забезпечує умови для створення відкритих реєстрів з відшкодування ПДВ. Постановою затверджено Порядок ведення та форми реєстрів заяв про повернення суми бюджетного відшкодування. Зокрема, порядком передбачено:

  • перелік даних, з яких формуватимуться такі реєстри;
  • автоматичне внесення заяв до відповідного реєстру, що здійснюватиметься протягом операційного дня у хронологічному порядку надходження таких заяв;
  • публікацію таких реєстрів на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України;
  • повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування у хронологічному порядку, відповідно до черговості внесення до кожного відповідного реєстру заяв.
додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Форми документів для проведення інвентаризації та обліку її результатів

Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
91959

Резерв премій за підсумками року: створюємо та коригуємо

Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
10286

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39200

Як оформити новорічну премію у 2025 році: податки, документи, варіанти

У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах
137

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді