Чи буде у вас пенсія? Не зволікайте з аудитом трудової книжки!

Податки та зарплата: що змінилося в 2021 році СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️

Основний документ, що дає змогу роботодавцю мати уяву про трудову діяльність нового співробітника, а власнику підтвердити стаж роботи для нарахування пенсійних виплат — трудова книжка.

Записи в трудовій мають відповідати визначеним вимогам. І вже сьогодні вкрай необхідно слідкувати та проводити ретельний аудит цього документу.

Чи буде у вас пенсія? Не зволікайте з аудитом трудової книжки!

На 1 сторінці (титульний аркуш) звіряєте наявність правильних даних (ПІБ, дата народження), підпису власника документа та відповідального за його видачу, печатки закладу, де вперше заповнили трудову.

Якщо у даних ПІБ:

  • зміни — роботодавець зобов’язаний їх внести з наданням документів, на підставі яких вони відбулися;
  • помилки — трудова книжка зіпсована. Виправити ситуацію можна в судовому порядку або підтвердити набутий стаж довідками підприємств, установ, організацій або при ліквідації — архівними установами.

Перевірка записів про трудову діяльність у розділі «Відомості про роботу». Тут має міститися інформація про роботу, переведення, присвоєння нового розряду/рангу тощо та про звільнення. Записи повинні бути виконані акуратно, будь-які закреслення чи виправлення в трудовій книжці робити заборонено.

Якщо у даних:

  • помилка — виправляє роботодавець, який її припустився. У разі ліквідації підприємства відповідний запис робить вищестояща організація, а в разі відсутності — архівна установа, де зберігаються документи підприємства, яка внесла неправильні відомості;
  • відсутні записи про звільнення з попередніх місць роботи — необхідно звернутися до колишнього роботодавця, щоб отримати довідку про період роботи з датами прийняття, переведення та звільнення та реквізитами наказів, на підставі яких здійснювалося таке прийняття, переведення та звільнення, або ж до архіву, якщо підприємство ліквідоване.

Не зволікайте! Проведіть аудит вашої трудової книжки самостійно, зверніться за допомогою до фахівців найближчого сервісного центру.

Або ж скористайтеся сервісом вебпорталу ПФУ, використавши КЕП та сформуйте Електронну трудову книгу.

Для цього потрібно попередньо відсканувати і завантажити всі сторінки документу в особистий кабінет (пункт меню «Відомість про трудові відносини»).

Спеціалісти ПФУ завчасно опрацюють та перевірять надану інформацію, а пенсія буде призначена автоматично після досягнення пенсійного віку.

За інформацією ГУ ПФУ у Сумській області


Вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Військовий збір: коли вираховувати за ставкою 5%

Військовий збір в Україні має збільшувати надходження до бюджету для фінансування ЗСУ. Розрахунок та утримання військового збору після прийняття Закону про підвищення податків № 11416-д, об’єкти оподаткування, «натуральна» база, платники збору, звітність та штрафи — у статті
163602

Лікарняні: як нараховуються лікарняні та оплата лікарняних

Як нараховувати лікарняні, що треба знати про електронний листок непрацездатності, що означає його статус, коли застосовувати під час воєнного стану паперовий листок непрацездатності – відповіді у консультації
392856

Як табелювати та оплачувати додаткову годину при переході на зимовий час

Цьогоріч, 27 жовтня, ми ще раз матимемо клопіт із переведенням годинника. Тож зберімося і ще раз, востаннє, розв’яжімо задачу: як облікувати й оплатити робочий час працівників, яким «пощастило» працювати у скорочену або подовжену ніч
3684

Штатний розпис: як скласти і затвердити

Штатний розпис — обов’язковий локальний акт. Скласти штатний розпис скеровує стаття 64 Господарського кодексу. В консультації розповімо чи потрібен штатний розпис, як його сформувати та затвердити
31956

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді