⚡️ Застосування РРО: зміни, помилки, штрафи СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО ⚡️
Якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то кошти за неотриманий товар (не надану послугу) повертають на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.
Окремо, податківці зазначили, що повернення коштів за неотриманий товар (не надану послугу) здійснюють у тій формі оплати, у якій була здійснена розрахункова операція.
При цьому, суб’єкт господарювання зобов’язаний надати особі, яка повертає товар (відмовляється від послуги), розрахунковий документ встановленої форми та змісту (видатковий чек).
Якщо оплата за товар (послуги) здійснювалась у безготівковій формі через установу банку, то і повернення коштів за не отриманий товар (не надану послугу) проводять через установу банку. У такому випадку РРО не застосовують.
За інформацією ГУ ДПС у Запорізькій області