Наказ про ліміт каси
Зафіксуйте усі нюанси поводження з готівкою у наказі про організацію роботи каси. Це не обов’язковий документ, але зручно мати під рукою усі касові моменти, систематизовані в одному місці. У наказі зазначте:
- адресу та номер кабінету, відведеного під касу;
- хто працюватиме касиром;
- хто виконуватиме обов’язки касира за його відсутності;
- посаду, прізвище та ім’я по батькові осіб, кому доручаєте здавати готівкову виручку до банку й отримувати там кошти. Це може бути той самий касир, бухгалтер, директор чи будь-який інший працівник;
- у який спосіб вестимете касову книгу і первинку — у паперовому чи електронному вигляді. Якщо обрали електронний варіант, пропишіть періодичність роздрукування аркушів касової книги. Залежно від обсягів діяльності це може бути раз на тиждень, місяць, квартал або рік;
- як часто контролюватимете роботу в касі. Можете обрати будь-які строки, але врахуйте обов’язкові випадки проведення інвентаризації (п. 7 розд. І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879);
- на кого покладаєте контроль за веденням касових операцій (зчаста це головбух).
Усіх «дійових» осіб ознайомте з наказом під підпис.
ПОРАДА: Укладіть договір з касиром про повну індивідуальну матеріальну відповідальність
✅ Хто мусить перейти на програмний РРО
✅ Як зареєструвати, перереєструвати або скасувати реєстрацію пРРО
✅ Як видавати електронні чеки
✅ Чи можуть два касири працювати на одному пРРО
✅ Які оплати за QR-кодом не потребують пРРО
✅ Що робити, якщо зник інтернет або пРРо «заглючив»
Зразок наказу про встановлення ліміту каси
Наказ про порядок розрахунку ліміту каси зразок
Зразок наказу про прогнозний ліміт каси