База даних ПФУ і база даних е-лікарняних медзакладів містить один тип апострофа, а база даних ФСС не підтягує такі лікарняні оскільки у них наявний іншій тип апострофу.
Як результат всі особи, в прізвищі яких є апостроф, фактично не в змозі користуватись е-лікарняними через відмову приймати їх у роботодавців органами соцстраху.
Це змушує таких осіб звертатись до сімейних лікарів за довідкою, яка б підтверджувала правильність написання прізвища, хоча до повноважень сімейних лікарів засвідчення написання правильності прізвища та засвідчення паспортних даних особи не входить.
Фонд зазначив, що проблема зі знаком апострофу була, однак розробники Фонду зі свого боку оперативно її виправили. Якщо помилка все ж трапляється, можливо, ще йде робота з боку ПФУ. За консультацією по даному питанню Фонд радить звернутись до ПФУ.
За матеріалами П'ятого апеляційного адміністративного суду
З 1 жовтня 2021-го повноцінно запрацювали е-лікарняні. Медзаклади більше не видають паперових листків непрацездатності. Як працює система видачі е-лікарняних, як їх оплачувати та що робити з паперовими листками непрацездатності — у коментарі експерта.