ЦНАП, сервісні центри МВС, міграційні служби та всі держоргани надаватимуть послуги за новими стандартами

Мінцифра затвердила єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги, відповідатимуть новим вимогам. Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.

 ЦНАП, сервісні центри МВС, міграційні служби та всі держоргани надаватимуть послуги за новими стандартами✍ 5 ІДЕАЛЬНИХ ЗРАЗКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ДОВІДКИ

Так, з’явилися нові вимоги:

  • якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
  • уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
  • позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
  • щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
  • підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
  • відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.

Розширили наявні вимоги:

  • безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
  • адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.

Також держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.

Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.

За інформацією Мінцифри


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Медичне страхування працівників за рахунок роботодавця: які податки сплатити

Консультація допоможе правильно облікувати страхові внески та оподаткувати вартість медичного страхування у вигляді страхових платежів, які сплачуються за рахунок витрат роботодавця
33065

Календар бухгалтера 2024: жовтень

Актуальна осіння інформація для бухгалтера — виробничий календар на жовтень 2024 року та податковий календар на жовтень 2024 року. Розрахувати зарплату, відпускні та лікарняні, скласти табель робочого часу, вчасно подати фінансову, податкову та статистичну звітність і сплатити податки — у поміч календар для бухгалтера на жовтень 2024 року
19848

Рахунок-фактура: зразок

Маєте справу з рахунком-фактурою у внутрішніх операціях чи інвойсом у ЗЕД — пам’ятайте, що не кожен рахунок має статус первинного документа, і не за кожним рахунком відбувається оплата. Які умови треба виконати, аби рахунок вважався первинним документом, рахунок фактура бланк — у консультації
186504

Заяви щодо ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном

У статті: ► заява на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем 2024 бланк ► алгоритми заповнення заяв у різних випадках ► зразок заяви щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном
61845

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді