ЦНАП, сервісні центри МВС, міграційні служби та всі держоргани надаватимуть послуги за новими стандартами

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінцифра затвердила єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги, відповідатимуть новим вимогам. Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.

 ЦНАП, сервісні центри МВС, міграційні служби та всі держоргани надаватимуть послуги за новими стандартами✍ 5 ІДЕАЛЬНИХ ЗРАЗКІВ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ДОВІДКИ

Так, з’явилися нові вимоги:

  • якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
  • уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
  • позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
  • щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
  • підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
  • відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.

Розширили наявні вимоги:

  • безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
  • адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.

Також держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.

Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.

За інформацією Мінцифри

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Акцизна накладна 2025

Акциз, САРП/ЄРАН, електронні сервіси, акцизні склади — все, що пов’язано з реалізацією пального давно увійшло в бухгалтерське життя. Про заповнення акцизної накладної, порядок складання акцизних накладних розповімо в огляді. Не забудемо й про зразки заповнення
68064

Електронні гроші: як працюють і як їх обліковувати в Україні

Що таке електронні гроші, який їхній вплив на оподаткування, бухгалтерський облік операцій з електронними грошима, чим вони відрізняються від цифрових грошей і криптовалют — ці та інші пов’язані питання у цьому огляді
2089

Облік факторингу: правила, проводки і приклади

Як обліковувати операції факторингу з регресом та без регресу, чим факторинг відрізняється від відступлення права вимоги, оподаткування факторингу для клієнта, документальне оформлення факторингу, бухгалтерські проведення для факторингу. Відповіді на всі ці питання — в огляді
270

Продовження воєнного стану і мобілізації: що треба знати бухгалтеру

Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 3 лютого 2026 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
11012

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді