Якщо ФОП-єдинник вніс власні кошти на підприємницькій рахунок їх необхідно включити до доходу.

⚡️ 4 пастки, в які може потрапити єдинник
Лист ДПС від 21.01.2022 № 74/ІПК/99-00-04-03-03-06
Порядок визначення доходів та їх склад для платників єдиного податку 1 – 3 груп визначено у ст. 292 ПКУ.
Так, доходом платника єдинника ФОПа є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій), матеріальній або нематеріальній формі (пп. 1 п. 292.1 ПКУ).
Водночас, до підприємницького доходу не включають отримані пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, бюджетні гранти, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізособі та використовується в її господарській діяльності.
Порядок відкриття/закриття рахунків клієнтів банків та кореспондентських рахунків банків – резидентів і нерезидентів регулюютья Інструкцією НБУ, затвердженою постановою НБУ від 12.11.2003 № 492 (далі — Інструкція).
Пунктом 14 розділу I цієї Інструкції заборонено використовувати поточні рахунки фізичних осіб, що відкриваються для власних потреб, для проведення операцій, пов'язаних із здійсненням підприємницької та незалежної професійної діяльності.
Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
Воєнний стан не скасовує обов’язку застосовувати РРО та ПРРО, але передбачає окремі правила роботи. Пояснимо, як працювати з ПРРО без інтернету у 2026 році, коли можна застосовувати офлайн-режим, як діяти в разі збою та які штрафи загрожують за РРО-порушення
Якщо після подання декларації про майновий стан і доходи виявили помилку, можна її виправити. Це можуть зробити як звичайні громадяни, так і фізичні особи-підприємці (ФОП) та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність («незалежники»), тобто всі ті, хто зобов’язаний декларувати ПДФО, військовий збір та ЄСВ. В огляді — як заповнити необхідну для цього уточнюючу декларацію з прикладами
Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Проаналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації
ФОП військовий збір сплачують за себе з 1 січня 2025 року. Скільки і коли сплачувати — в коментарі експерта