«Арт-Звіт» повідомляє, що за воєнного стану під час реєстрації податкових накладних (ПН) в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) платники отримують квитанції про відмову в реєстрації. Причому це стосується ПН як за новою, так і за старою формою.
За реєстрації ПН за формою J/F1201012 платники отримують квитанції з текстом: «Документ не може бути прийнятий — закінчення дії форми — лютий 2022 р. Порушено пункт 3 порядку заповнення податкової накладної: а саме: «Документ складено за формою, не чинною на дату реєстрації в ЄРПН».
У разі реєстрації ПН за оновленою формою J/F1201013 платники отримують квитанції з текстом: «Форма відсутня в Довіднику звітних документів».
ДПС роз’яснила, що у зв’язку з запровадженням в Україні воєнного стану та з метою забезпечення можливості платникам податків декларувати свої податкові зобов’язання з ПДВ оновлена форма ПН/РК з урахуванням змін, внесених наказом Мінфіну від 17.01.2022 № 15, буде доступна платникам податків після завершення воєнного стану. Про це платників додатково проінформують.
Після завершення дії воєнного стану платники зобов’язані зареєструвати в ЄРПН всі ПН та РК, реєстрація яких відтермінована на час дії військового стану. Всі податкові зобов’язання та податковий кредит, задекларовані платниками під час дії воєнного стану на підставі наявних у платника первинних (розрахункових) документів, підлягають обов’язковому уточненню (приведенню у відповідність) з урахуванням даних ПН та РК, зареєстрованих в ЄРПН.
За інформацією з сайту «Арт-Звіт»