ІТ-система доступна для підприємств, які потребують переміщення, та компаній, які готові надати для цього приміщення чи інші активи.
Бізнес, який подав заявки на релокацію, бачитиме актуальний статус свого запиту в особистому кабінеті на майданчиках, які допомагатимуть з організаційними питаннями. Компанії, які хочуть допомогти підприємствам із релокацією, матимуть змогу опублікувати свої пропозиції у формі відкритого реєстру (наприклад, нерухомості або іншого майна).
Представники Мінекономіки, військові адміністрації, компанії, які допомагають із логістикою, та інші учасники процесу зможуть опрацьовувати заявки на релокацію у системі, що спростить та оптимізує процес управління процесом переїзду.
«Необхідність релокації працюючого бізнесу у безпечніші регіони ми розуміли з перших днів війни. Із зони бойових дій за місяць евакуювали 216 підприємств, і 97 із них вже відновили роботу на новому місці. Загалом Міністерство економіки отримало 1473 заявки на релокацію, і такі запити продовжують надходити. Тому зараз важливо цифровізувати та систематизувати процес. Переміщення має бути швидким, ефективним і таким, що дозволить підприємствам, які постраждали чи знаходяться у гарячих точках, відновити діяльність. Саме тому державні органи об’єднали зусилля та злагоджено працюють на цей результат», — зазначив заступник міністра економіки Ігор Дядюра.
Нагадаємо, програма релокації передбачає безоплатну державну підтримку в переміщенні підприємств із зони бойових дій. Компанії-учасники отримують допомогу з логістикою, пошуком нових виробничих приміщень і розселенням працівників.
Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас і у воєнний час. Відновили випуск електронних продуктів. Наша з вами головна мета — підтримати український бізнес у цей важкий час і зробити все від нас залежне задля спільної Перемоги. Передплачуйте ваші електронні журнали з вагомою знижкою у розмірі 50% на 6 місяців: Головбух, Головбух Агро, Головбух Медицина, а також експертно-правову систему "Експертус Головбух". Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі питання і під час воєнного стану, і після нашої Перемоги.
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Будьмо на зв’язку щодня!