В Україні запустили єдину платформу цифрової взаємодії для допомоги в релокації бізнесу

ДП «Прозорро.Продажі» за ініціативи Мінекономіки, за підтримки Мінцифри та Національного проєкту «Дія.Бізнес» запустили платформу цифрової взаємодії для допомоги з релокації бізнесу relocate.prozorro.sale.

В Україні запустили єдину платформу цифрової взаємодії для допомоги в релокації бізнесу

ІТ-система доступна для підприємств, які потребують переміщення, та компаній, які готові надати для цього приміщення чи інші активи.

Бізнес, який подав заявки на релокацію, бачитиме актуальний статус свого запиту в особистому кабінеті на майданчиках, які допомагатимуть з організаційними питаннями. Компанії, які хочуть допомогти підприємствам із релокацією, матимуть змогу опублікувати свої пропозиції у формі відкритого реєстру (наприклад, нерухомості або іншого майна).

Представники Мінекономіки, військові адміністрації, компанії, які допомагають із логістикою, та інші учасники процесу зможуть опрацьовувати заявки на релокацію у системі, що спростить та оптимізує процес управління процесом переїзду.

«Необхідність релокації працюючого бізнесу у безпечніші регіони ми розуміли з перших днів війни. Із зони бойових дій за місяць евакуювали 216 підприємств, і 97 із них вже відновили роботу на новому місці. Загалом Міністерство економіки отримало 1473 заявки на релокацію, і такі запити продовжують надходити. Тому зараз важливо цифровізувати та систематизувати процес. Переміщення має бути швидким, ефективним і таким, що дозволить підприємствам, які постраждали чи знаходяться у гарячих точках, відновити діяльність. Саме тому державні органи об’єднали зусилля та злагоджено працюють на цей результат», — зазначив заступник міністра економіки Ігор Дядюра.

Нагадаємо, програма релокації передбачає безоплатну державну підтримку в переміщенні підприємств із зони бойових дій. Компанії-учасники отримують допомогу з логістикою, пошуком нових виробничих приміщень і розселенням працівників.

За повідомленням Мінекономіки


Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас і у воєнний час. Відновили випуск електронних продуктів. Наша з вами головна мета — підтримати український бізнес у цей важкий час і зробити все від нас залежне задля спільної Перемоги. Передплачуйте ваші електронні журнали з вагомою знижкою у розмірі 50% на 6 місяців: Головбух, Головбух Агро, Головбух Медицина, а також експертно-правову систему "Експертус Головбух". Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі питання і під час воєнного стану, і після нашої Перемоги.

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Будьмо на зв’язку щодня!


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Витрати майбутніх періодів: що врахувати при складанні фінансової звітності

Витрати майбутніх періодів не часто можна побачити у бухгалтерському балансі. Однак для них відведено аж цілий рядок. Що таке витрати майбутніх періодів та чи можна обійтися без них? Чим витрати майбутніх періодів відрізняються від авансу за послуги? Чи є витрати майбутніх періодів у фінансовій звітності за МСФЗ? Відповідні на ці питання — знайдете у консультації
48971

Соціальні відпустки у 2025 році

В огляді мова піде про соціальні відпустки. У фокусі ― соціальні відпустки на дітей, тривалість таких відпусток, соціальні відпустки під час воєнного стану, додаткові соціальні відпустки
24020

Ліцензія на алкоголь 2025: вартість, документи, відповідальність

Кому потрібні ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю алкоголем, скільки за них треба платити та які документи зібрати за оновленими правилами 2025 року, бланки заяв та порядки їхнього заповнення, бухгалтерський облік таких ліцензій — у статті
82135

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді