На підприємстві встановили простій у роботі на період воєнного стану. У зв’язку з цим немає можливості подати Повідомлення про прийняття працівника на роботу. Чи буде відповідальність під час воєнного стану за неподання Повідомлення про прийняття працівника на роботу?
Департамент з питань праці Держслужби надав листа від 28.03.2022 № 1340/4/4.1-ЗВ-22.
За відсутності технічної можливості подати повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту засобами електронного зв’язку в електронній формі таке повідомлення подають у формі документа на папері згідно з додатком разом із копією в електронній формі.
Якщо роботодавець не має можливості через незалежні від нього обставини подати до органів Державної податкової служби України чи її територіального органу повідомлення про прийняття працівника на роботу, то повинен мати підтвердження про намагання вчинити такі дії.
Шановні бухгалтери, редакція «Головбух» працює для вас і у воєнний час. Відновили випуск електронних продуктів. Наша з вами головна мета — підтримати український бізнес у цей важкий час і зробити все від нас залежне задля спільної Перемоги. Передплачуйте ваші електронні журнали з вагомою знижкою у розмірі 50% на 6 місяців: Головбух, Головбух Агро, Головбух Медицина, а також експертно-правову систему "Експертус Головбух". Будьте певні, що матимете відповіді на всі робочі питання і під час воєнного стану, і після нашої Перемоги.
Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Будьмо на зв’язку щодня!
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів